Jazda ma wpływ ale dużo większy udział w tworzeniu nagarów ma olej. Jak turbo puszcza olej to styl jazdy wydłuży tylko okres miedzy czyszczeniami. Zresztą podobnie jest EGR jak spala olej to potem zasyfia EGR. W benzynowych podobnie tylko przeważnie olej leci przez uszczelniacze zaworowe albo pierścienie i też szybciutko zabija EGR.
odcięcie mocy octavia 1 110km
Zwiń
X
-
Na VAGu wyjdzie zbyt wysokie ciśnienie doładowania tak jak w tym temacie http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=#1352047
Komentarz
-
-
czekam na kabel diagnostyczny i wtedy spróbuję zrobić logi i je tu wrzucić.
[ Dodano: Wto 11 Lis, 14 15:52 ]
wydaje mi sie ze zrobilem te logi, moze ktos zerknac?
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
i txt
Tuesday, 11 November 2014, 15:12:17:0
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Control Module Part Number: 038 906 012 G
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3314
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
Additional Info: TMBBP21U71X432384 SKZ7Z0Y0661861
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
Komentarz
-
Komentarz